A nők többször vásárolnak, esetenként 10,5 ezer forintért, míg a férfiak ritkábban, de egy-egy alkalommal 15,7 ezerért.

Bár még viszonylag kis szeletet hasít ki a kiskereskedelemből az online értékesítés, meglehetősen dinamikus a fejlődés e téren Magyarországon. Fokozatosan emelkedik a havi rendszerességgel online vásárlók, egyben elektronikusan fizetők aránya Úgy tűnik, a készpénzmentes fizetések kapcsán csökken a fogyasztók aggodalma - derül ki a GfK Piackutató április közepén publikált felméréséről.


Amúgy az online vásárlók 20 százaléka szokott legalább alkalmanként külföldi oldalakon vásárolni és 7 százalékuk többnyire a külföldi oldalakon vásárol, s egyáltalán nem a hazai oldalakat preferálja. Négyből három külföldi oldalakon vásárló fő indoka az, hogy a külföldi oldalakon kedvezőbb árakat lehet elérni, míg háromból kettő külföldön vásárlónak a szélesebb választék, vagyis a Magyarországon nem elérhető termékek köre a fontos.