A Lidl saját márkás kakaója 0,5 literes és 159 forintba kerül. A Mizóé 0,45 literes és 239 forint. Beltartalomban pedig nem találtunk különbséget.
Egy-egy boltlánc saját márkás termékei rendre olcsóbbak, mint az azonos termékcsoportba tartozó márkás változatok. Ebben semmi új nincs, a dolog akkor kezd érdekessé válni, ha a saját márkás termék lényegében ugyanyolan, a beltartalmat nézve.
A Lidl tejes pultjában egymás szomszédja a saját márkás kakaós ital és a Mizo kakaós itala. A dobozon felsorolt összetevők alapján nincs különbség, ugyanúgy 51 százalékban tartalmaznak zsírszegény tejet, és a többi anyag (tejpermeátum, stabilizátor, kakaópor) is egyezik.
Két dologban viszont különbség van, a kiszerelésben és az árban. A Lidl saját márkás kakaója 159 forintba kerül és 0,5 literes. A Mizóé azonban 239 forint, és csak 0,45 literes. Tehát a márkás termék eleve jóval, 50 százalékkal drágább. Ha azonban a literes egységárat nézzük, akkor még nagyobb lesz a különbség. A saját márkás kakaós ital literenként 318 forintra jön ki, a másiknál pedig 531 forint lesz az ár. Így már 70 százalékos a differencia. Egyik terméknél sem akciósak az említett árak. Azt azért hozzá kell tenni, hogy a Mizo akciós áron 169-189 forintos áron szokta adni ezt a terméket a különböző botláncokban, de még azzal sem versenyképes a saját márkás vetélytársával.